Followers

Powered by Blogger.
RSS

Prakata

Assalamualaiku W.B.T dan salam sejahtera

Alhamdulilah syukur ke hadrat ilahi kerana blog ini berjaya di hasilkan dengan jayanya. Blog ini dihasilkan dengan bantuan rakan-rakan seperjuangan yang tidak lokek ilmu walaupun pada asasnya saya tidak mahir dalam bidang ict.
Tujuan penghasilan blok ini ialah untuk membantu dan memberi tunjuk ajar kepada para pelajar dalam matapelajaran Geografi yang akan menduduki PMR di seluruh Malaysia.  Ilmu jika sebesar mana sekalipun jika dikongsi amatlah menjadi kerugian dan jika dikongsi ilmu tidak akan habis tetapi akan lebih berkembang dan diharap dapat dimanfaat oleh semua.
Jadi saya menyimpan cita-cita sejak sekian lama ditambah dengan letusan teknologi yang berlaku muktakhir maka terhasillah blog ini yang mengkhususkan pengajian bidang Geografi PMR. Saya merasakan wajar ilmu ini dikongsi memandangkan saya  mempunyai pengalaman selama 10 tahun mnenjadi pengajar disekolah menengah dalam bidang Geografi dan saya juga berkelulusan dalam bidang Pengajian geografi di Universiti SainsMalaysia.
Maka, dengan ini diharapkan Blog ini akan membantu para pelajar menuju kecemerlangan yang jitu dalam peperiksaan PMR insyaalah. Wasallam

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment